5 Easy Facts About اموزش خرید رمز ارز Described

Wiki Article

پس از ساخت حساب در بایننس، حالا برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید.

صرافی‌ها دائما در خطر هک شدن، یا به طور کلی مشکلات دیگر قرار دارند. دارایی شما در کیف پول امن‌تر است.

بررسی ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی (آیا صرافی امکان خرید ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید برای کاربران خود مهیا کرده است؟)

همچنین اگر از کامپیوتر برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنید، حتماً یک آنتی‌ویروس معتبر روی آن نصب کنید، همیشه نرم‌افزارهای خود را به‌روز نگه دارید و هرگز فایل‌ها یا لینک‌های مشکوک را باز نکنید. همچنین، قبل از ارسال بیت کوین حتماً آدرس را چند بار چک کنید، چون برخی از بدافزارها در لحظه ارسال آدرس را تغییر می‌دهند و آدرس هکر را جایگزین می‌کنند.

بله، در صورتی که شما اقدام به خرید ارز دیجیتال از یک صرافی ایرانی بکنید می‌توانید با استفاده از حساب بانکی خود و شارژ حساب کاربری در صرافی، ارز دیجیتال موردنظر خودتان را با استفاده از ریال بخرید.

در هر کجای سایت که هستید، با این دکمه به ابزارها و بخش‌های ویژه‌ سایت دسترسی پیدا کنید

بهترین روش خرید بیت کوین در ایران چیست؟ این کاملاً سلیقه‌ای است و هر کس نسبت به شرایط خود راهی برای خرید بیت کوین انتخاب می‌کند.

۱. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای ثبت‌نام در صرافی نوبیتکس می‌توانید به راحتی با وارد کردن ایمیل، انتخاب یک گذرواژه (پسورد) و وارد طرز خرید ارز دیجیتال کد دعوت (در صورتی که آن را داشته باشید)، کلیک بر روی کادر که مشخص می‌کند شما انسان هستید و نه یک ربات و پذیرش قوانین و مقررات و در نهایت کلیک بر روی گزینه‌ی ثبت نام کار شما به انتها می‌رسد.

اگر قصد دارید مبلغ بالایی را سرمایه‌گذاری کنید، پیشنهاد ما خرید یک کیف پول سخت‌افزاری است.

خبر خوب اینکه به محض ثبت نام در دوره شما به مطالب دسترسی نامحدود خواهید داشت و می‌توانید برای چندین بار مطالب را مرور کنید تا به مهارت کافی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال برسید.

لازم به ذکر است که این روش بسیار خطر ناک و پر ریسک می باشد لذا توصیه می شود که تا حد ممکن از این طریق خرید و فروش بیت کوین را انجام نداده زیرا امکان برخورد با افراد کلاهبردار و از دست دادن کل دارایی بیت کوین به دلیل برگشت ناپذیر بودن معاملات دیجیتال وجود خواهد داشت .

در مورد کلاهبرداری‌های احتمالی در این فضا، نهادهای حافظ امنیت مثل نیروی انتظامی و پلیس فتا در قبال کلاهبرداری‌های این حوزه به‌عنوان یک فناوری مسئولیت و اختیاراتی دارند.

آموزش ارز دیجیتال به صورت گام به گام و نحوه سرمایه گذاری

پیشنهاد می‌شود از گزینه دوم استفاده کنید تا نیاز به افشای شماره موبایل نباشد.

Report this wiki page